dinsdag 28 februari 2012

Wie volgt ons nog?

Time flies when you're having fun!
We zitten alweer een goeie twee jaar in Panama en het blog bestaat al sinds november 2009. Ik heb nog steeds heel veel plezier in het schrijven van de wekelijkse verhaaltjes, hoewel het tegenwoordig ook wel eens lastig is om een nieuw onderwerp te verzinnen. In tegenstelling tot het eerste jaar gebeurt er momenteel weinig enerverend. Dat vinden wij niet zo erg want het gaat gewoon lekker z'n gangetje, maar het moge duidelijk zijn dat je over "z'n gangetje" niet echt spectaculair schrijven kan. Bovendien heb ik alle dagelijkse gebeurtenissen in de afgelopen twee jaar wel zo'n beetje beschreven en loop ik dus het risico om in herhalingen te vervallen.

Het bracht ons bij de volgende vraag: wie volgt het blog nog? Te meer omdat we sinds augustus 2011 dankzij het enorme gestuntel van weblog.nl ineens een aantal maanden uit de lucht waren... We hebben toen wel geprobeerd zoveel mogelijk mensen via e-mail te bereiken, maar we kunnen ons voorstellen dat veel mensen ons toen uit het oog zijn verloren.
Natuurlijk weten we van wat familieleden en vrienden dat ze het blog nog regelmatig lezen, maar verder hebben we eigenlijk geen idee. Soms krijgen we vanuit onverwachte hoek ineens een reactie op een verhaaltje en dat is toch altijd weer heel leuk ("Goh, die leest ons blog ook nog, hoe zou het daarmee zijn...").

Dus bij deze een oproepje: Volg je ons blog nog (af en toe), laat het ons weten!
klik hieronder op "reacties" en laat een berichtje achter

19 opmerkingen:

  1. hoi kanjers,

    nou wij volgen jullie nog steeds hoor met af en toe een jaloerse knipoog, lekker daar elke dag mooi weer en een tempo waar je het hier niet mee redt.

    gr DickTracey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debbie en Roberto
    wij lezen graag jullie e-mails om op de hoogte te blijven van jullie avontuurlijk leven daar. En bovendien kunnen we met Joke ook nog eens over jullie kletsen. Succes daar enne... ik hoorde dat jullie in april overkomen, kijk dat bedoel ik nou.....meeleven met familieleden van onze broer en schoonzus
    hartelijke groet van de Basjes uit Boskoop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debbie en Roberto,

    En of we jullie nog volgen! Alleen al zulke foto's als die van jullie tuin zijn zeker de moeite waard!
    Hartelijke groetjes
    Sonja en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debbie en Roberto
    Wij volgen jullie nog steeds en waren blij met jullie nieuwe blog. Zou zeggen blijf schrijven.
    Groetjes Theo en Els (MCV)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jos en Henny van Lint29 februari 2012 om 08:59

    Hoi, ik lees met veel plezier jullie blog, want ik vind je schrijfstijl heel boeiend en beeldend. Ik hoor graag hoe het jullie vergaat. (Hoef ik dat niet aan Joke te vragen.)Meestal lees ik vanaf de melding in mijn mail en dan kan je niet reageren.
    Heel veel plezier met jullie leven daar en groeten van Jos en Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep, nog steeds een trouwe fan.........

    Arjen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rob en Deb
    Wij volgen met grote belangstelling jullie weblog
    daarom dus doorgaan en vooral met de prachtige foto's
    Hartelijke groeten en veel plezier met het werk
    Henk en Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Já,já, ook wij lezen de blog trouw. We krijgen hem automatisch in de mailbox dus wij kunnen hem niet missen. Blijf maar lekker verder schrijven dan blijven we een beetje op de hoogte.
    Groetjes Jacco en Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Debbie & Roberto,

    Hier nog een trouwe fan van jullie blog. Oké, ik reageer niet altijd, maar vind het leuk om jullie belevenissen te lezen.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rob en Deb,

    Het is toch iedere keer weer een klein feestje om te lezen hoe het jullie aan de andere kant van de wereld vergaat. En ik heb toch nog steeds de indruk iedere keer weer nieuwe dingen te lezen. Ook blijft het interessant om te horen hoe hier zo vanzelfsprekende zaken, daar toch af en toe zo lastig kunnen zijn. Gelijk blijkt dan ook telkens weer dat jullie met heel veel inventiviteit en doorzettingsvermogen er toch steeds weer in slagen om zaken toch weer op de rails te krijgen.
    De blogs zijn ook heel prettig en toegankelijke geschreven. Dus als het niet teveel moeite is, vooral lekker doorgaan.

    Heel veel (duik)groeten.

    Hans Kersten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik lees het altijd .Kusjes uit Israel.Roni en Tsipi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jazeker lezen we jullie blog nog steeds. Erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat daar!

    Groetjes
    Bill en Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Peter Verberne1 maart 2012 om 15:06

    Hoi Rob en Debby Ik volg jullie blog nog iedere keer. Ik vindt het leuk dat het goed gaat met juliie daar in dat verre land. Groeten,succes en werk/duik ze, Peter Verberne(Gebr van Eijk Transport Asten)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Rob en deb, jullie pagina staat bij onze favoriete pagina's en we lezen met heel veel plezier jullie blog, over muizen, stakingen, ziekenhuizen, vogels en duiken!! Dussss ga zo door. Morgen vertrekken we voor een maand naar Cuba , hasta luego!! Jeroen y rhodee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou ze niet willen missen! Die leuke verhaaltjes van de andere kant. Ook al lijkt het voor jullie alsof je in herhaling valt (erg he, dat alles nu al weer routine wordt...) voor ons is het toch een stukje "andere wereld". Ik vind het nog steeds geweldig dat jullie die stap hebben genomen en dat jullie je droom najagen.
    Nu kun je mooi je blogs bundelen. Schrijfstijl is goed en aangenaam om te lezen. Wie weet, rolt er nog eens een leuke "ik vertrek" roman uit...
    Als je iemand zoekt om het te regidgeren (haha)
    Ga vooral door!
    Liefs,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Roberto en Debby,
    Wij volgen jullie nog steeds trouw.
    Vorige week hadden we het jaarfeest van de motorclub. Toen hebben we het nog over jullie gehad. Heb aan een aantal mensen jullie nieuwe blog doorgegeven.
    Wat zien jullie er goed uit op de foto's.
    Vooral blijven schrijven!
    Groetjes,
    Jennie en Benjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk volgen we jullie. Zowel via de blog als via je moeder en zus.

    Gr. Marjan en Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Ook ik bezoek regelmatig jullie site om te kijken hoe het met mijn "oude" collega is en probeer me dan een voorstelling te maken van jullie leven daar, dat zo compleet in tegenstelling is tot de dagelijkse 8-17.00 dagen bij DMV (inmiddels ook niet meer mijn werkgever). Regelmatig denk ik dat we het hier allemaal ook wat relaxter aan zouden moeten pakken, maar ja.......Dus: blijf schrijven, want het blijft leuk om het te lezen en ik blijf het fijn vinden te weten hoe het jullie daar vergaat.
    Groetjes,
    Lia Arts

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi roberto en debby

    Natuurlijk volgen wij jullie blog nog steeds bekijken jullie fotos filmpjes en vinden jullie belevenissen nog steeds erg leuk om te beleven vanuit nederland dikke knuffel van erik en renate xx

    BeantwoordenVerwijderen